Інформатика 10 клас
№ | Література |
---|---|
1 | Інформатика : 10 кл. : підруч. для загальноосвіт. навч. закл. : академ. рівень, профільн. рівень / Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько; за заг. ред. М.З. Згуровського. - К. : Генеза, 2010. - 304 с. : іл. |
2 | Морзе Н.В. Інформатика: підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч.закл.: рівень стандарту/ Н.В. Морзе, В.П. Вембер, О.Г. Кузьмінська. - К.: Школяр, 2010. - 304 с.: іл. |
3 | Караванова Т.П. Інформатика: основи алгоритмізації та програмув.: 777 задач з рек. та прикл.: Навч. посіб. для 8-9 кл. із поглибл. вивч. інф-ки / За заг. ред. М.З. Згуровського - К.: Генеза, 2006. - 286с.: іл. - Бібліограф. с. 286. |
4 | Пиртко Р.І.,Сеньків І.А. Уроки з основ інформатики та обчислювальної техніки. 10-11 класи. Основи алгоритмізації та програмування: Навчальний посібник. - 2-е вид., переробл. і доповн. - Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2008. - 112 с. |
5 | Електронні таблиці EXCEL: Конспекти уроків / Упоряд. Н. Вовковінська. - К.: Ред. загальнопед. газ., 2004. - 112 с. - (Б-ка "Шк. світу"). |
№ | Файли-заготовки для виконання практичних завдань. Для підручника 10 класу (Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько) |
1 |
В архіві містяться файли-заготовки до І розділу підручника "Інформатика. 10 клас" рівня стандарту.
|
2 |
В архіві містяться файли-заготовки до І розділу підручника "Інформатика. 10 клас" академічного рівня.
|
3 |
Матеріали для виконання завдань до пункту 2.1. Розмір файлу архіву 14,3 Мб.
|
4 |
Матеріали для виконання завдань до пункту 2.2. Фотографії. Розмір файлу архіву 12,4 Мб.
|
5 |
Матеріали для виконання завдань до пункту 2.2. Презентації. Розмір файлу архіву 11,4 Мб.
|
6 |
Матеріали для проведення практичної роботи № 4.
|
7 |
Матеріали для проведення практичної роботи № 5.
|
8 |
Зразок презентації до практичної роботи № 5
|
9 |
Матеріали для виконання завдань до пунктів 2.4 - 2.5.
|
10 |
Завдання 2.6. Музика. Перша частина.
|
11 |
Завдання 2.6. Музика. Друга частина.
|
12 |
Завдання 2.6. Музика. Третя частина.
|
13 |
Завдання 2.6. Музика. Четверта частина.
|
14 |
Завдання 2.6. Відео. Перша частина.
|
15 |
Завдання 2.6. Відео. Друга частина.
|
16 |
Завдання 2.7
|
17 |
Завдання 2.8. Фото. Частина 1
|
18 |
Завдання 2.8. Фото. Частина 2
|
19 |
Завдання 2.8. Відео
|
20 |
Завдання 2.8. Звук
|
21 |
Завдання 2.8. Петлюра
|
22 |
Завдання 2.8. Скоропадський
|
23 |
Завдання 2.8. Українка
|
24 |
Завдання 2.9
|
25 |
Розділ 2. Практична 6. Екологія. Частина 1
|
26 |
Розділ 2. Практична 6. Екологія. Частина 2
|
27 |
Розділ 2. Практична 7
|
28 |
Розділ 2. Завдання 2.10. Частина 1
|
29 |
Розділ 2. Завдання 2.10. Частина 2
|
30 |
Розділ 2. Завдання 2.10. Частина 3
|
31 |
Файли-заготовки для виконання завдань та практичних робіт до ІІІ розділу (академічний рівень)
|
32 |
Файли-заготовки для виконання завдань та практичних робіт до ІІІ розділу (рівень стандарту)
|
33 |
Файли-заготовки для виконання завдань та практичних робіт до ІV розділу (академічний рівень)
|
№ | Календарні та поурочні плани. Академічний рівень. |
Календарний план. | |
1 | Вступний урок. Повторення основних тем за курс 9-го класу. |
2 | Огляд українських та зарубіжних освітніх сайтів. Веб-енциклопедії. Інтерактивне дистанційне навчання. |
3 | Електронні словники й програми-перекладачі. Форуми перекладачів. Інтерактивні та мультимедійні курси іноземних мов. |
4 | Створення нумерованих і маркірованих списків. Настроювання параметрів сторінок. Створення колонтитулів. |
5 | Графічні зображення в текстових документах. |
6 | Таблиці в текстових документах. |
7 | Друк документів. Редактор формул. Практична робота № 1 «Робота з таблицями і зображеннями у текстових документах». |
8 | Перегляд документа. Стилі та їх використання. |
9 | Шаблони документів і робота з ними. Практична роботи № 2 "Використання стилів і шаблонів документа". |
10 | Макроси та їх використання. |
11 | Підсумковий урок з теми «Текстовий процесор». Практична робота №3 «Використання стилів і шаблонів документів». |
12 | Комп'ютерні презентації, їх призначення та класифікація. |
13 | Гіперпосилання та кнопки дій. Демонстрація презентації. |
14 | Відкриття, створення та збереження презентацій. Практична робота № 4 «Розробка слайдової презентації». |
15 | Дизайн та стильове оформлення презентацій. Робота зтекстовими написами та графічними зображеннями. |
16 | Анімаційні ефекти. Зміна слайдів. Практична робота №5 «Анімація в слайдових презентаціях». |
17 | Табличний процесор. Введення і редагування даних. |
18 | Копіювання, переміщення й видалення даних. Автозаповнення. |
19 | Форматування даних, комірок і діапазонів комірок. Практична робота № 6 «Введення даних і форматування таблиць в середовищі табличного процесора». |
20 | Виконання обчислень в електронних таблицях. Робота з формулами. Практична робота №7 «Використання формул в електронних таблицях». |
21 | Створення діаграм. |
22 | Сортуванняі фільтрація даних у таблицях. |
23 | Призначення і використання функцій. Практична робота №8 «Аналіз даних за допомогою функцій». |
24 | Проміжні підсумки та зведені таблиці. |
25 | Використання розширених фільтрів, проміжних підсумків та зведених таблиць. Практична робота № 9 «Фільтрація і обчислення підсумкових характеристик». |
26 | Графічний аналіз рядів даних. Практична робота №10 «Графічний аналіз рядів даних». |
27 | Умовне форматування даних. |
28 | Принципи функціонування електронної пошти. |
29 | Робота з електронною поштою через веб-інтерфейс. Практична робота № 11 «Електронне листування через веб-інтерфейс». |
30 | Робота з поштовим клієнтом. Практична робота № 12 «Електронне листування за допомогою поштового клієнта». |
31 | Правила безпеки та етикет електронного листування. |
32 | Миттєві повідомлення, принципи функціонування служби миттєвих повідомлень. |
33 | Робота в службах обміну миттєвими повідомленнями. Практична робота № 13 «Обмін миттєвими повідомленнями». |
34 | Форуми. Реєстрація та участь у обговореннях. Практична робота №14 «Спілкування на форумах та в чатах». |
35 | Повторення та узагальнення матеріалу, вивченого в 10 класі. |
Вправи для зняття м'язового напруження і зорової втоми. |
Немає коментарів:
Дописати коментар